diumenge, 7 desembre de 2008

Guarniments de Nadal - Adornos de Navidad

He fet uns quants guarniments de Nadal per casa, tal i com ja us vaig comentar. Aquí us en poso una mostra, són molt senzillets, però trobo que són efectistes (tot i que la foto amb llum de flash, no els hi fa pas justícia). Tinc entre mans el Sal dels ninots de Tilda, acabar el Sal de Nadal de la Pepi, i acabar 2 tapissos més i un tallavents, que només els hi falta cosir el biaix. Suposo que el quedarà endarrarit el Sal de la Pepi... però per Nadal tinc 15 díes de vacances i em podré posar al día!

He hecho unos cuantos adornos de Navidad para casa, tal y como ya os comenté. Aquí os pongo una muestra, son muy sencillitos, pero creo que son efectistas (aunque la foto con luz de flash, no les hace justicia). Tengo entre manos el Sal de los muñecos de Tilda, acabar el Sal de Navidad de Pepi, y acabar 2 tapices más y un cortavientos, que sólo falta poner acabar de coser el bies. Supongo que quedará rezagado el Sal de Pepi... pero para Navidad tengo 15 días de vacaciones y me podré poner al día!









20 comentaris:

lluna d'abril ha dit...

Inoperativa estic en qüestió de fer "feinetes" de les que m'agraden, ´l'altra "inoperativa", em serveix per esbargir-me de les enrabiades que porto últimament i que no duen enlloc. Miro cosetes i respiro fons abans de tirar ganivets. Jejejeje, le meva vena rebel aflora. :)
M'agraden molt els guarniments, sobretot les boles, ja ho vaig veure amb la de la Pili, i reconec que m'agrada molt l'efecte que fan.
Una abraçada

tere ha dit...

molt maco i molt conjuntat, m'agrada' petons

ara ha dit...

Preciso!!!!!!!!! estas que te sales con tanto adorno navideño.
Bss.

El rincón de Paloma. ha dit...

T'han quedat maquiissims els guarniments de nadal. Estas molt treballadora

Vero ha dit...

Espero que tengas tiempo en las vacaciones para terminar todo, de momento lo que has hecho esta precioso, sobre todo la guirnalda de corazones.
Saludos

anna ha dit...

Tot molt bonic, t'ha quedat tot preciós. Les boles t'han quedat perfectes!

Silvana Gonzalez ha dit...

Que bello Blog que tienes, felicitaciones, hermosas las ATC!!!
Todos tus trabajos son muy dulces, mucho amor en ellos...Saludos Silvana

Júlia ha dit...

Molt maca la decoració. Jo encara no he come´nçat. Crec que no tindré més remei que fer-ho demà. Jo volia dedicar el dia a cosir i em sembla que em tocarà fer pessebre i guarnir la casa. Per cert a les pinyes els falta una espelma o són així? Jo les tinc amb espelma.
Petonets
Júlia
P.D. : jo també tinc vacances, però 19 dies, jejejejeje. A veure quan podré cosir.

Emi ha dit...

-Tus adornos preciosos felicidades!!!

Con cariño Emi

Punt Petit ha dit...

Molt bonics tots!!
Jo estic com diu lluna d'abril "inoperativa", tinc el meu marit a l'hospital des de fa 15 dies i ni tinc temps , ni ganes.
Només tinc ganes que això acavi aviat i que tot vagi be.

Zuriñe ha dit...

bonito bonito el arbol, me encanta...... gracias por tu visita

Montse ha dit...

¡Nenaaa! que treballadora, son molt bonics els guarniments.¡Ah les fotos de la neu son del teu poble? Que maco.

Bruna ha dit...

Tots els ornaments molt molt bonics. Tens molt bones idees.
Gràcies per visitar-me
Petonets

Noelia ha dit...

Si que has fet coses!!! que maques totes !!
També m'agrada molt el look nadalenc del blog!!

Moltes gràcies per les teves paraules d'ànim.

Que tinguis molt bona setmana :)

ana-ane ha dit...

Será por bolas......navideñas. Te han quedado los adornos preciosos, se ve que has trabajado un montón,Besos guapa

Carme Torras ha dit...

Hola Anna, no pateixis ja ho rebré, no pasa res totes tenim un munt de feina, la veritat es que no m´hi havia fixat que ho notifiquesis de vegades no tinc temps de tafanejar tots els blogs que conec.
petonets

Júlia ha dit...

Parla la que no fa res... no fa cosetes de nadal, no fa cosetes d'altres èpoques de l'any... A mi la meva feina m'omple moltíssim però només voldria jubilar-me per dedicar-me a cosir, cosir i cosir... Seria molt més feliç, tot i que ja ho sóc. Per cert, els meus reis ja han arribat (la màquina), el dilluns l'Anna em fa una classe particular. Ja t'explicaré.
Petonets
Júlia

Mª Clara Lloveras ha dit...

¡Mare meva! com i vas...
Els adorno són preciosos, m`encanten

Maria Clara

corapensa.mjose ha dit...

!Que adornos más preciosos! me gustan todos,pero los corazones y el arbolito me han encantado; por cierto gracias por tus palabras,de verdad que voy a engordar un monton con tanto alago,y la verdad es que me hace falta tengo un par de michelines que se tienen que redondear,para tenminar el tonel,jeje

beautiful ha dit...

牙醫,植牙,矯正,矯正牙齒批發,皮膚科,痘痘,中醫,飛梭雷射,毛孔粗大,醫學美容,痘痘,肉毒桿菌,seo,關鍵字行銷,自然排序,網路行銷,自然排序,關鍵字行銷seo,部落格行銷,網路行銷,seo,關鍵字行銷,自然排序,部落格行銷,網路行銷,牛舌餅婚紗台中婚紗,腳臭,腳臭,腳臭,腳臭,腳臭,腳臭,腳臭,腳臭,高雄婚紗,街舞,小產,雞精,性感,辣妹,雷射溶脂,雙下巴,抽脂,瘦小腹,微晶瓷,電波拉皮,淨膚雷射,清潔公司,居家清潔,牙周病,牙齒矯正,植牙

RESERVAT EL DRET D'ADMISSIÓ - RESERVADO EL DERECHO DE ADMISIÓN

Aquest és un espai lúdic, el "meu" espai. He observat a d'altres blogs comentaris despectius respecte al propietari del blog. Considero que és una falta de respecte, i que és com si un desconegut et vingués a posar mala sang a casa teva. En aquest blog em reservo el del dret d'admissió per a aquesta mena de personatges indesitjables. Si us plau, sigueu respectuosos i educats.

Este es un espacio lúdico, "mi" espacio. He observado en otros blogs comentarios despectivos respecto al propietario del blog. Considero que es una falta de respeto, y que es como si un desconocido te viniera a poner mala leche en tu propia casa. En este blog me reservo el derecho de admisión para este tipo de personajes indeseables. Por favor, sed respectuosos y educados.

En quant a mí....

Sóc de la costa de Barcelona, però visc a Terrassa des de fa pocs anys.... coses de la vida, arrel de trobar una "segona oportunitat" a la meva vida afectiva, la vida m'ha canviat totalment....treballo al Vallès, i el meu estimat "Sant Jordi" ens ha acollit amb ganes i amb il.lusió a mí i als meus 2 "ninos". Gràcies per la "segona oportunitat"!!! I gràcies també al senyor de la "primera oportunitat" i pare dels meus "ninos", perqué malgrat tot, em va ensenyar moltes coses i em va donar 2 "ninos" preciosos!!


Soy de la costa de Barcelona, pero vivo en Terrassa desde hace pocos años. Cosas de la vida....a raiz de encontrar una "segunda oportunidad" en mi vida afectiva, la vida me ha cambiado totalmente....trabajo en la comarca del Vallès, y mi querido "Sant Jordi" nos ha acogido con ganas e ilusión a mí y a mis 2 "ninos". Gracias por la "segunda oportunidad"!!! Y gracias también al "señor" de la "primera oportunidad" y padre de mis "ninos", porqué a pesar de todo, me enseñó muchas cosas y me dió 2 "ninos" preciosos!!

Les coses que m'agraden...

  • Mis hijos (mi mayor pasión...)
  • Mi padre y sus dibujos
  • Mi madre y su costura
  • Los ojos azules de mi "Sant Jordi"
  • Los colores de tierra
  • Los animales, sobre todo los hamsters y las aves
  • Los amigos de después de mi separación
  • Los abrazos de la hija de mi "Sant Jordi"
  • Las vistas desde mi huertecito
  • Las rosas rojas
  • Las plantas
  • Las novelas históricas
  • Las manualidades
  • La sonrisa de mi hijo pequeño
  • La musica gospel
  • La musica celta
  • La gastronomía
  • La fotografía (mucho....)
  • La casita en el Pirineo
  • La bisuteria
  • Hostalets d'En Bas (un pueblo de Girona)
  • El viajar fuera de mi país
  • El queso (mi perdición...)
  • El punto de cruz
  • El patchwork
  • El otoño
  • El huertecito de nuestra casita
  • El embutido....(otra perdición!!)
  • El decopatch
  • El color rojo
  • El color de pelo y las pecas de mi hijo mayor (es pelirrojo)
  • El canto de los pájaros por las mañanas en nuestra casita del campo
  • El campo
  • El bricolage
  • El aroma del pan recien salido del horno
  • El aroma de campo después de la lluvia

M'agrada la fotografia

Loading...